Testimonial: Veroniek Boddin van de Mokkabar in Roeselare over haar ervaring met Borgn

Veroniek Boddin, ook wel bekend als the Lady of the House van Mokkabar in Roeselare, kwam bij Borgn aankloppen voor boekhoudkundige ondersteuning. In dit interview deelt ze hoe ze deze samenwerking ervaart en welke meerwaarde Borgn biedt voor zelfstandige ondernemers die op (on)regelmatige basis boekhoudkundige en administratieve taken willen uitbesteden.  

Hoe zijn jullie bij Borgn terecht gekomen?

“Ik heb Maaike via een gemeenschappelijke vriendin leren kennen. We kennen elkaar van bij de Chiro!” (lacht) Ik wist dat Maaike en haar team boekhoudkundige ondersteuning bieden en zo deed ik een beroep op hun diensten voor Mokkabar, onze koffiebar waar u terecht kan voor een lekkere kop koffie of thee, brunch, lunch of zoete zonde.”

Hoe is de samenwerking verlopen?

“Heel goed! We konden op Borgn rekenen om “vervelende” taken van ons over te nemen. Daarmee bedoel ik zaken waar ik zelf geen tijd voor heb, en die er te pas en te onpas tussenkomen. Ik denk bijvoorbeeld aan de elektriciteit laten overzetten, de boekhouding op orde zetten en aanvullen met facturen die nog ontbraken. Zij boeken ook alles in voor mij en ik hoef enkel nog maar groen licht te geven als een betaling mag doorgaan. Eigenlijk fungeert Borgn voor mij als een soort “tussenboekhouder” die het voorbereidende werk doet voor alles doorgaat naar mijn vaste boekhouder, die een duurder uurtarief hanteert.”

Wat pakken jullie anders aan sinds de samenwerking met Borgn? Hebben jullie intussen bepaalde processen geautomatiseerd of gedigitaliseerd?

“Nog niet, maar dat ligt helemaal aan mij! (lacht) Op termijn wil ik graag automatiseren en digitaliseren met behulp van de tips van Borgn, maar voorlopig houd ik nog vast aan m’n eigen aanpak en zet ik bepaalde dingen nog graag even op papier. Ik sta er wel voor open om stap voor stap die tips and tricks te implementeren zodat mijn hele onderneming binnenkort op wieltjes loopt.”

Wat maakt in zee gaan met Borgn zo uniek?

“Om maar een voorbeeld te geven: Maaike raadde mij een goedkoper alternatief aan voor de betaalterminal die ik vroeger gebruikte. Dit soort persoonlijke tips kan ik echt waarderen. Of als Maaike toevallig in de buurt is, springt ze even binnen om de facturen te komen ophalen, wat mij een hoop werk bespaart. Deze aanpak is ook typisch Borgn. Zij en haar team zijn heel menselijk en toegankelijk. Ze zijn een klein en tof kantoor, kortom, mensen die echt tijd maken voor en meedenken met hun klanten. En ze leveren schitterend werk!”

Wil u ook meer tijd maken voor uw core business en bijkomende boekhoudkundige en administratieve taken uitbesteden? Contacteer Borgn vrijblijvend, wij bekijken graag wat we voor u kunnen betekenen.