Testimonial: volledige administratieve ontzorging voor BarBasille

 

Veel zelfstandigen bruisen van creatieve ideeën, maar hebben een grondige hekel aan boekhoudkundige taken. Toch vormt administratie een belangrijk onderdeel van het ondernemerschap. Dat weet ook Frank Bossuyt van BarBasille Quality Cocktails. Hij schakelde de hulp van Borgn in om zich ten volle op het creatieve luik van zijn bedrijf te concentreren.

Frank, wat is het concept achter BarBasille?   

“BarBasille staat voor pre-mixed quality cocktails. Wij creëren kwalitatieve cocktailmengelingen die in een handomdraai klaar zijn om op te dienen. Onze mixen zijn verkrijgbaar in drie uitvoeringen. De ‘bagged’ of verpakte cocktails maak je eenvoudig zelf thuis of kan je als verrassing naar iemand opsturen met een tof kaartje erbij. Onze geschenkboxen met cocktailbuisjes zijn dan weer ideaal voor beginners en met onze flessen richten we ons vooral op klanten uit de horeca. Je kiest uit 15 verschillende smaken, allemaal met een perfecte ingrediëntencombinatie. Onze cocktails hebben dus niks te zien met de pre-mixed cocktails uit de supermarkt: we werken uitsluitend met kwalitatieve en originele ingrediënten voor de creatie onze BarBasille-cocktails.”

You had us at cocktail! Vanwaar de samenwerking met Borgn?

“Heel simpel, ik haat administratie (lacht). Ik begon me steeds meer te ergeren en liet alles liggen. Na een tijdje besefte ik dat het zo niet verder kon en ging ik op zoek naar een oplossing. En toen leerde ik Maaike kennen op een BNI-netwerkevent. Ze deed haar werkwijze uit de doeken en er was meteen een klik. Dat vind ik echt belangrijk wanneer je zaken doet: Maaike moet me soms achter de veren zitten op administratief vlak en dan is een goede klik enorm belangrijk, anders komen daar problemen van.”

Welke taken neemt Borgn precies over?

“Maaike neemt de volledige administratie op zich. Ze zet alles klaar voor betaling, boekt alle facturen in en zorgt voor de opvolging van de verkoopfacturen. Voor mij is Maaike echt een godsgeschenk: ik moet me niks meer aantrekken van mijn administratie en kan mij met een gerust hart concentreren op de essentie van BarBasille.”

Waarom de keuze voor freelance ondersteuning in plaats van een vaste werknemer?

“Momenteel zijn we nog te klein om iemand vast in dienst te nemen. Maar met de groei die we doormaken, was extra hulp meer dan welkom. Borgn paste perfect in ons verhaal. Maaike is heel flexibel en verzorgt wekelijks onze administratie vanop afstand. Wij hebben namelijk een remote samenwerking. Op lange termijn zullen we misschien overwegen om iemand vast in dienst te nemen, maar altijd in combinatie met een freelance partner. In onze business zijn er vaak piekmomenten en dan biedt de freelance ondersteuning van Borgn de perfecte oplossing.”

Leerde u bepaalde zaken bij dankzij Borgn?

“Dat ik hen al veel sneller had moeten inschakelen (lacht). Voor mij is onze samenwerking een enorme opluchting, Maaike vangt alles moeiteloos op. Administratie zorgde vroeger voor veel frustratie, maar ik hield de boot af omdat ik bang was voor een lange inwerkingsperiode. Niets was minder waar: de overstap verliep enorm vlot en Maaike was meteen met alles mee.”

En ten slotte: waarom is een samenwerking met Borgn aan te raden?

“Borgn biedt een volledige ontzorging op het vlak van administratie. Maaike leidt alles in goede banen en is steeds flexibel. Ik vertrouw haar dan ook volledig: zij doet haar ding en zo kan ik me focussen op het verhaal dat ik met BarBasille wil vertellen.”

Klinkt zo’n administratieve ontzorging als muziek in de oren? Contacteer ons hier en we bekijken samen wat Borgn voor u kan betekenen!