Zoekt u een administratief medewerker in Brugge? Reken op Borgn!

Bent u momenteel op zoek naar een administratief medewerker in regio Brugge? Dan kan Borgn vast wel iets voor u betekenen!

 

De troeven van Borgn als administratief medewerker in Brugge

Hoewel u bij Borgn één dossierbeheerder toegewezen krijgt, heeft u toegang tot de uitgebreide kennis van een volledig team. Onze collega’s hebben verschillende specialisaties en delen hun expertise graag in het belang van de klant. We zijn bedreven in verschillende sectoren en zorgen ervoor dat u zich weer volledig kunt richten op uw kerntaken.

Borgn werkt op freelance basis, wat enkele voordelen voor u met zich meebrengt. U kunt zelf bepalen hoeveel uren per week of per maand u ondersteuning nodig heeft, zonder vast te zitten aan een deeltijds of voltijds contract. Bovendien krijgt u direct een ervaren en goed opgeleide medewerker, zonder dat u hoeft te investeren in hun opleiding.

Als moderne onderneming is Borgn ook sterk in digitalisering. Wij kunnen uw digitale boekhouding overnemen of zelfs uw bestaande administratie digitaliseren. Dankzij de integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel kunt u efficiënter en comfortabeler werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, in het hart van West-Vlaanderen, maar is actief in de hele provincie. U kunt dus niet alleen bij ons terecht als u zoekt naar een administratief medewerker in regio Brugge, maar ook elders in de provincie.

 

Hoe Borgn uw administratie in handen neemt

Elke klant is uniek en daarom kunt u bij Borgn rekenen op een aangepaste aanpak. Natuurlijk zijn er enkele elementen die bij elke samenwerking terugkomen. We lichten ze graag even voor u toe.

Eerst en vooral nemen we de tijd om uw onderneming goed te leren kennen. Zo kunnen we inschatten hoe we u het beste kunnen ondersteunen en leren we uw verwachtingen en budget kennen. Dit stelt ons in staat om de toekomstige workload te bepalen. Daarna bekijken we in ons team wie het meest geschikt is om u te ondersteunen als dossierbeheerder, waarbij affiniteit met uw sector een belangrijke rol speelt.

Tijdens de samenwerking geniet u niet alleen van uitgebreide ontzorging, maar ook van flexibiliteit. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor in-house ondersteuning of de dossierbeheerder kan ook op afstand werken. Heeft u periodes waarin er tijdelijk meer of minder hulp nodig is? Wij zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking en passen ons met plezier aan.

 

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Brugge

Heeft u interesse om samen te werken met Borgn als administratief medewerker in Brugge? Aarzel dan niet langer om contact op te nemen met ons team. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek vertellen we graag meer over onze diensten en ontdekken we samen hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u daarentegen zelf op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? Ook dan horen we graag van u. Momenteel hebben we een openstaande vacature die u de kans biedt om ons ambitieuze team te versterken. We kijken ernaar uit om van u te horen!