Onze diensten

Ook zij kiezen voor de service van Borgn

Borgn staat garant voor 100% boekhoudkundige en administratieve ontzorging in de vorm van o.a. secretariaatswerk en personeelsadministratie. Ons team staat rechtstreeks in contact met uw boekhouder en sociaal secretariaat, waardoor wij vrijwel geheel zelfstandig kunnen werken.

Efficiënte administratie start met een digitale structuur

Tijdens het intakegesprek luistert Maaike naar uw noden en stelt zij een gepast plan van aanpak voor, op maat van uw onderneming. Wij helpen u snel en efficiënt op weg met een gestructureerd en gedigitaliseerd systeem. Dankzij de bijhorende opleiding kan u snel volledig zelf aan de slag. Laat u zich toch liever administratief ondersteunen op lange termijn? Ook dat kan!

Flexibele ondersteuning op mensenmaat

Komt u handen te kort en heeft u net te weinig werk voor een vaste medewerker? Dan bent u bij Borgn aan het juiste adres. U kan op ons rekenen als een betrouwbare, flexibele en discrete kracht die u inschakelt wanneer u dit nodig acht. Ontdek hier waarom freelance ondersteuning voordelig is voor uw onderneming.

Administratieve ondersteuning

Borgn verzorgt uw volledige administratie.

Naast correspondentie en klassement verzorgen wij de opmaak en opvolging van gedetailleerde prijsoffertes, de input en beheer van uw data, het opvragen en vergelijken van offertes…

Financiële ondersteuning

U kan bij Borgn terecht voor een vlotte voorbereiding van uw boekhouding.

In samenwerking met uw boekhoudkantoor verzorgen wij uw financiële administratie van A tot Z: inkomende en uitgaande facturatie, debiteurenbeheer…

Organisatorische ondersteuning

Plant u binnenkort een personeelsfeest of klantenevenement? Of organiseert u regelmatig workshops of seminaries?

Borgn zorgt voor de organisatorische ondersteuning van uw evenement waardoor u zich volledig op uw publiek kan focussen.

Thuis in tal van softwarepakketten

Borgn zet sterk in op digitalisering en structuuroptimalisatie. Om dit te kunnen waarmaken, zijn we thuis in tal van programma’s op verschillende domeinen en maken wij ons ook uw programma’s snel eigen. Hieronder vindt u een overzicht van enkele van onze geprefereerde softwarepakketten:

  • Administratie: Microsoft 365
  • Ontwerp: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign
  • Boekhouding: Exact Online, Business Central, Yuki, Odoo ….
  • Bouwsoftware: Robaws, BouwSoft
  • Project Management: Asana
  • ERP: Microsoft Dynacmics, Teamleader, Odoo ….
  • Websitebeheer: WordPress
  • Facturatie: CoManage, Billtobox, Billit, Clearfacts, Furoo …

Zij rekenen o.a. al op onze administratieve ondersteuning