Uw bouwproject opvolgen? Borgn doet het met de nodige expertise… en plezier!

15 oktober 2019

Administratieve kennis, technische knowhow en financiële expertise bundelen bij de opvolging van uw bouwproject? U vindt het allemaal bij Borgn.

Personeelsadministratie verzorgd door Borgn: een overzicht van onze diensten

24 september 2019

fhankelijk van de grootte van uw bedrijf heeft u aan uw personeelsadministratie een dikke kluif. Het is dan ook een uiteenlopend begrip waar heel wat activiteiten onder vallen. Ik vertel u graag meer over hoe Borgn u kan ontzorgen op vlak van uw loon- en personeelsadministratie.

Boekhoudkundige ondersteuning door Borgn: wat mag u allemaal verwachten?

27 augustus 2019

Van boekhouding over loonadministratie tot algemene administratie: administratieve ondersteuning is een vlag die vele ladingen dekt. Vandaar dat ik vaak de vraag krijg wat Borgn nu precies allemaal doet. Daarom geef ik u graag een gedetailleerd overzicht van de verschillende taken die ik uit uw handen kan nemen. Vandaag beginnen we met de boekhoudkundige ondersteuning, één van mijn hoofdactiviteiten!

Mijn geheime recept om zorgeloos de vakantie in te gaan!

12 juli 2019

Het verlof komt er aan: een heerlijke periode van zalig niets doen, met veel tijd voor het gezin. U kijkt er wellicht reikhalzend naar uit, maar misschien krijgt u het ook al een beetje warm bij het idee dat u bijna op vakantie vertrekt. Wees gerust, u bent niet alleen. Hoe kan u met een gerust hart op vakantie vertrekken en de stress thuis laten? Ik geef u graag mijn geheime recept om zorgeloos de vakantie in te gaan!

Hoe hou ik mijn administratie overzichtelijk als startende ondernemer?

17 juni 2019

Administratie en boekhouding zijn meestal niet de favoriete taakjes van de doorsnee starter. Niettemin is het bijhouden van de boekhouding en administratie erg belangrijk, want uiteindelijk moet er brood op de plank komen. Hoe kwalitatief je werk ook is, zonder een goed georganiseerde administratie kom je vroeg of laat in de problemen. Daarom geef ik je graag drie tips over hoe je als starter je administratie overzichtelijk en up-to-date houdt.

Privé-administratie op orde voor een nieuwe start

26 mei 2019

Heeft uw privé-administratie nood aan een opfrisbeurt? Lees hier hoe Borgn onlangs structuur bracht in de privé-administratie van een gezin.

Hoe maak je de keuze tussen een freelancer of vaste medewerker?

4 april 2019

Wil je je toespitsen op je kerntaken? Ontdek hier 5 goede redenen om een beroep te doen op een freelancer – Borgn

Pro’s en contra’s van thuiswerken

4 april 2019

Hoe (contra)productief is thuiswerken? Thuiswerken zit in de lift. Bepaalde werkgevers staan er weigerachtig tegenover terwijl het bij andere bedrijven al volledig ingeburgerd is. Als freelancer is thuiswerken mijn tweede natuur. Vanuit mijn persoonlijke ervaring zet ik de pro’s en contra’s van thuiswerken op een rijtje. Ik geef ook mee hoe je de valkuilen kunt…