Zoekt u een administratief medewerker in Kortrijk? Reken op Borgn!

Bent u momenteel op zoek naar een administratief medewerker in de regio Kortrijk? Dan kan Borgn u ongetwijfeld helpen.

 

De voordelen van Borgn als administratief medewerker in Kortrijk

Bij Borgn krijgt elke klant een toegewezen dossierbeheerder, maar u profiteert daarnaast ook van de uitgebreide kennis van ons volledige team. Onze medewerkers hebben verschillende specialisaties en delen deze kennis graag met u. We zijn vertrouwd met diverse sectoren, waardoor u zich volledig op uw kernactiviteiten kunt richten.

Borgn werkt op freelance basis, wat voor u diverse voordelen met zich meebrengt. U kunt zelf bepalen hoeveel uren per week of per maand u ondersteuning nodig heeft, zonder vast te zitten aan een deeltijds of voltijds contract. Bovendien krijgt u meteen een ervaren en goed opgeleide kracht, zonder dat u zelf in de opleiding hoeft te investeren.

Als moderne onderneming is Borgn bovendien goed thuis in digitalisatie. We kunnen zowel uw digitale boekhouding beheren als uw bestaande administratie digitaliseren. Integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel zorgen ervoor dat u tijdsefficiënter kunt werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, in het hart van West-Vlaanderen, maar actief in de hele provincie. U kunt dus niet alleen bij ons terecht als u op zoek bent naar een administratief medewerker in regio Kortrijk, maar ook elders in de provincie.

 

Hoe Borgn uw administratie beheert

Elke klant is uniek en daarom kunt u bij Borgn rekenen op een aanpak op maat. Toch zijn er enkele elementen die in elke samenwerking terugkeren.

Om te beginnen nemen we de tijd om uw onderneming goed te leren kennen. Dit stelt ons in staat om nauwkeurig te beoordelen hoe we u kunnen ondersteunen en wat uw verwachtingen en het beschikbare budget zijn. Zo kunnen we de toekomstige werklast bepalen. Vervolgens kijken we binnen ons team wie het meest geschikt is om u als dossierbeheerder bij te staan. De affiniteit met uw sector speelt hierin een belangrijke rol.

Tijdens de samenwerking kunt u rekenen op aanzienlijke ontzorging en flexibiliteit. U kunt kiezen voor in-house ondersteuning of ondersteuning vanaf een externe locatie. Of u nu tijdelijk meer of minder hulp nodig heeft tijdens drukke of kalme periodes, wij zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking en sturen met plezier bij.

 

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Kortrijk

Geïnteresseerd in samenwerking met Borgn als administratief medewerker in Kortrijk? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek leggen we graag meer uit over onze diensten en ontdekken we samen hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u zelf op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? Ook dan horen we graag van u. Momenteel hebben we namelijk een openstaande vacature, die u de kans biedt om ons ambitieuze team te versterken. We kijken er naar uit om van u te horen!