Zoekt u een administratief medewerker in Oostende? Reken op Borgn!

Bent u momenteel op zoek naar een administratief medewerker in regio Oostende? Borgn kan u wellicht helpen!

 

De troeven van Borgn als administratief medewerker in Oostende

Bij Borgn krijgt u altijd een toegewezen dedicated dossierbeheerder, maar profiteert u van de uitgebreide kennis van ons hele team. Onze collega’s beschikken over verschillende specialisaties en gebruiken hun expertise in dienst van de klant. We zijn werkzaam in diverse sectoren, zodat u zich weer volledig op uw eigen kernactiviteiten kunt richten.

Borgn werkt op freelance basis, wat enkele aanzienlijke voordelen biedt. U kunt zelf bepalen hoeveel ondersteuning u per week of per maand nodig heeft, zonder vast te zitten aan een deeltijds of voltijds contract. Bovendien krijgt u direct een ervaren en goed opgeleide kracht, zonder dat u zelf hoeft te investeren in training.

Als moderne onderneming is Borgn ook zeer bedreven in digitalisatie. We kunnen uw digitale boekhouding beheren of uw bestaande administratie actief digitaliseren. Dankzij integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel kunt u efficiënter en comfortabeler werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, centraal in West-Vlaanderen, maar is actief in de hele provincie. U kunt dus bij ons terecht voor een administratief medewerker in regio Oostende en elders in de provincie.

 

Hoe Borgn uw administratie aanpakt

Elke klant is uniek en Borgn biedt daarom een aanpak op maat. Toch zijn er enkele gemeenschappelijke elementen in onze werkwijze.

Allereerst nemen we de tijd om uw onderneming goed te leren kennen. Dit helpt ons te begrijpen hoe we u het beste kunnen ondersteunen en stelt ons in staat om de workload en verwachtingen goed te bepalen binnen uw budget. Vervolgens zoeken we in ons team naar de meest geschikte dossierbeheerder, waarbij affiniteit met uw sector een belangrijke rol speelt.

Gedurende de samenwerking profiteert u van verregaande ontzorging en flexibiliteit. Uw dossierbeheerder kan zowel intern bij uw bedrijf als op afstand werken. We passen ons aan aan drukke of rustige periodes, waardoor u kostenefficiënt gebruik kunt maken van onze diensten.

 

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Oostende

Heeft u interesse om samen te werken met Borgn als administratief medewerker in Oostende? Neem dan gerust contact op met ons team. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek leggen we graag meer uit over onze diensten en ontdekken we samen hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u daarentegen zelf op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? Ook dan horen we graag van u. Momenteel hebben we een openstaande vacature, die de kans biedt om ons ambitieuze team te versterken. Tot binnenkort!