Zoekt u een administratief medewerker in Roeselare? Reken op Borgn!

Bent u op zoek naar een administratief medewerker in regio Roeselare? Dan kan Borgn u zeker helpen!

 

De troeven van Borgn als administratief medewerker in Roeselare

Bij Borgn krijgt u niet één dossierbeheerder, maar de collectieve kennis van een heel team. Onze medewerkers hebben uiteenlopende specialisaties en delen graag hun expertise, afgestemd op uw behoeften. We zijn actief in diverse sectoren en zorgen ervoor dat u zich volop kunt richten op uw kerntaken.

Borgn werkt als freelancer, wat een aantal voordelen oplevert voor u. U bepaalt zelf hoeveel uren per week of per maand u ondersteuning nodig heeft, zonder vast te zitten aan een deeltijds of voltijds contract. Daarnaast krijgt u direct een ervaren en goed opgeleide kracht, zonder dat u zelf hoeft te investeren in opleiding.

Als moderne onderneming is Borgn sterk in digitalisatie. We kunnen uw digitale boekhouding beheren of uw bestaande administratie digitaliseren. Integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel zorgen ervoor dat u efficiënter en comfortabeler kunt werken.

Borgn is gebaseerd in Roeselare, in het hart van West-Vlaanderen, maar is actief in de hele provincie. U kunt dus rekenen op onze diensten, niet alleen in onze thuisstad Roeselare, maar ook elders in West-Vlaanderen.

 

Hoe Borgn uw administratie in handen neemt

Elke klant is uniek, daarom biedt Borgn een aangepaste aanpak. Toch zijn er enkele principes die in elke samenwerking terugkomen. We lichten deze graag toe.

We beginnen met een grondig kennismakingsgesprek om uw onderneming goed te begrijpen. Dit helpt ons om beter in te schatten hoe we u kunnen ondersteunen en stelt ons in staat om de verwachtingen en het budget vast te stellen. Vervolgens kiezen we in ons team de meest geschikte dossierbeheerder, waarbij we rekening houden met de affiniteit met uw sector.

Gedurende de samenwerking profiteert u van zowel ontzorging als flexibiliteit. Onze dossierbeheerder kan in-house werken of op afstand, afhankelijk van wat voor u het beste werkt. We spelen in op drukke of rustige periodes en zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking, waarbij we proactief inspelen op uw behoeften.

 

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Roeselare

Geïnteresseerd in samenwerking met Borgn als administratief medewerker in Roeselare? Neem dan contact op met ons team. We nodigen u graag uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om meer over onze diensten te vertellen en te ontdekken hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Ziet u daarentegen een toekomst voor uzelf als administratief medewerker en zoekt u een nieuwe uitdaging? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. We hebben momenteel een openstaande vacature, en we zouden het geweldig vinden als u ons ambitieuze team komt versterken. Tot snel!