Borgn ondersteunt u bij uw boekhouding in Izegem

Heeft u hulp nodig bij uw boekhouding in de regio Izegem? Zoek dan niet verder, want bij Borgn bent u aan het juiste adres. Wij staan klaar om u te ondersteunen bij al uw boekhoudkundige administratie en zorgen ervoor dat u steeds helemaal up-to-date blijft.

 

Ontdek de voordelen van een digitale boekhouding

Bij Borgn promoten we de voordelen van een digitale boekhouding, waardoor u altijd en overal toegang heeft tot uw belangrijke documenten. U heeft niet alleen alle informatie direct beschikbaar, maar de software kan ook soepel worden gekoppeld aan uw online bank, webwinkel en CRM-software. Door een koppeling met de boekhoudsoftware van uw boekhouder, kunnen inkomende en uitgaande facturen automatisch worden ingevoerd. Handig, toch?

Een digitale boekhouding automatiseert veel processen en bespaart daarmee tijd. Bovendien past deze methode perfect bij de toenemende vraag naar thuiswerken, omdat de volledige boekhouding ook thuis toegankelijk is. Als u Borgn inschakelt voor uw boekhouding in Izegem, maken we niet alleen gebruik van de bestaande infrastructuur. We helpen u ook actief bij de implementatie van een digitale boekhouding binnen uw bedrijf.

 

Wat doet Borgn precies voor uw boekhouding in Izegem?

Borgn streeft naar volledige ontzorging van haar klanten. Uw boekhouding in Izegem wordt nauwgezet voorbereid, waarbij u alleen nog uw definitieve goedkeuring hoeft te geven. Hierna kan uw boekhoudkantoor eenvoudig met de verstrekte informatie aan de slag. Enkele concrete voorbeelden van onze dienstverlening? Wij verzamelen uw aankoopfacturen, vragen ontbrekende facturen op bij leveranciers, scannen alle inkomende facturen in, bewaren ze digitaal of boeken ze rechtstreeks in met uw boekhoudsoftware. Daarnaast zetten wij uw betalingen klaar via online banking en leveren we een overzicht van alle betaalde facturen.

Ook voor uw verkoop kan Borgn een toegevoegde waarde bieden. We kunnen verkoopfacturen opstellen en beheren, betalingen door uw klanten registreren zodat u altijd het overzicht behoudt, en openstaande facturen nauwgezet opvolgen. Samengevat biedt Borgn een uitgebreide service voor uw boekhouding in Izegem. Wilt u slechts een deel van de taken aan ons uitbesteden, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Bovendien kunt u onze boekhoudkundige ondersteuning aanvullen met algemene administratie, loon- of personeelsadministratie.

Waarom samenwerken met Borgn?

Borgn bestaat uit een hecht team van professionals die gepassioneerd zijn door administratie en boekhouding. Als klant krijgt u een toegewijde beheerder toegewezen, die kan rekenen op de ondersteuning van ons sterke team. We kiezen steeds een beheerder met een sterke affiniteit voor uw sector, die optimaal geschikt is voor de job. Daarbij kan de beheerder altijd rekenen op de expertise van de collega’s binnen Borgn.

Borgn is gevestigd in Roeselare, maar biedt boekhoudkundige ondersteuning in heel West-Vlaanderen. Ook voor uw boekhouding in Izegem kunt u dus zeker op ons rekenen. Hoe zo’n samenwerking er precies uitziet, bepalen we altijd in onderling overleg. Of het nu gaat om ondersteuning op afstand of een beheerder die ter plaatse werkt in uw bedrijf, of extra hulp tijdens drukke periodes, wij stellen ons flexibel op om u de best mogelijke service te bieden.

Heeft u hulp nodig bij uw boekhouding in de regio Izegem? Aarzel dan niet langer en neem vandaag nog contact op met Borgn. We spreken u graag binnenkort!