Benieuwd hoe een samenwerking met Borgn precies verloopt? Dat is helemaal afhankelijk van uw specifieke wensen en noden! Peter Decuypere van FISH architecten uit Roeselare vertelt waarom hij een beroep deed op onze diensten en deelt hoe hij onze administratieve ondersteuning ervaren heeft.
Voorbereid op groei
“Vroeger deed ik zelf m’n administratie, maar naargelang ons klantenbestand en team groeide, had ik daar geen tijd meer voor. Binnenkort nemen we een vaste office manager onder de arm, maar in de tussentijd waren de diensten van Maaike en haar team de ideale overbrugging. Ik kende Maaike al van vroeger en heb zo’n jaar lang een beroep gedaan op haar diensten. Dat is bijzonder goed verlopen.”
Gehele ontzorging op administratief vlak
“Borgn nam voor FISH architecten vooral de payroll en de communicatie met de medewerkers op het vlak van loonuitbetalingen en -verhogingen, ziekte- en vakantiedagen enz. voor hun rekening. Per kwartaal stonden zij ook rechtstreeks in contact met onze boekhouder en namen zij in feite het hele administratieve plaatje van ons over.”
“Maaike en haar team zetten de betalingen klaar en volgden die op, wij moesten alleen maar onze fiat geven en de betalingen konden doorgevoerd worden. Qua automatisatie keken zij welke facturatiesoftware het beste bij onze onderneming paste. Ook in de toekomst willen we graag verder inzetten op automatisatie.”
Advies op maat
“Wat ik vooral waardeer aan Maaikes werk is dat ze van alle markten thuis is. Ze beschikt over de nodige knowhow in allerlei werkvelden, wat tot een gunstige kruisbestuiving en extra kennis leidt. Uiteindelijk is een onderneming runnen niet iets dat op school wordt aangeleerd en is de visie van een derde partij altijd welgekomen. Bovendien vormde Maaike een soort van klankbord voor ons en deelde ze tal van nuttige tips.”
Verdere opvolging
“Destijds werkten we met z’n vieren, intussen zijn we al met 14 medewerkers. Eén daarvan is onze nieuwe office manager, die door Maaike persoonlijk zal opgeleid worden, zodat de overdracht zo naadloos mogelijk verloopt. Voor een aantal zaken geloven we nog sterk in persoonlijk contact, zoals bijvoorbeeld om klanten te ontvangen, vandaar onze beslissing om hier een vast aanspreekpunt voor aan te werven. Toch willen we steeds meer digitaal werken en overstappen van een intern Excelbestand naar een online administratief programma, naar Maaikes goede voorbeeld.”
Maximale flexibiliteit
“Waarom ik Borgn een meerwaarde vind voor elk type onderneming? Omdat zij heel flexibel zijn en per uur factureren, waardoor de klant niet vasthangt aan een vast maand- of jaartarief. Soms was de klus bij wijze van spreken op een dag geklaard, en op andere momenten hadden we bij FISH meer ondersteuning nodig. Dit werd heel efficiënt ingepland, waardoor ik als klant altijd het gevoel had dat ik bij Maaike en haar team terecht kon. Ik weet dat Borgn bedrijven ook helpt te verhuizen, dus dat lijkt me zeker een situatie waarbij u de extra hulp wel kan gebruiken. En het grootste pluspunt van Maaike in het bijzonder? Ze is zelf ook bedrijfsleidster, wat ervoor zorgt dat ze de uitdagingen waar u als CEO bijna dagelijks mee te maken krijgt, als geen ander begrijpt.”
Wilt u zelf ook meer tijd maken voor uw core business en de administratie uit handen geven? Contacteer Borgn voor een eerste, vrijblijvende kennismaking. Wij helpen u graag op weg.