Als uw administratie uw marketing- en salesverhaal belemmert, is het tijd om in te grijpen. Dat deed ook David Phlypo, zaakvoerder van Samyn Wonen in Roeselare. Hij rekent sinds januari op de diensten van Borgn om zich te kunnen focussen op z’n core business. Hoe de samenwerking verloopt? We vroegen het ‘m zelf!
David, jouw passie ligt volledig bij interieur?
“Klopt, met Samyn Wonen run ik een speciaalzaak voor interieurdesign. Je vindt er alles voor een hedendaags interieur, van meubels en decoratie tot verlichting. Daarnaast bundel ik de krachten met vijftien andere interieurexperten in I-COR, een belevingsshowroom op De Munt in Roeselare.”
Hoe is de samenwerking met Borgn ontstaan?
“Vier jaar geleden kwam Borgn voor het eerst in the picture toen de manager van I-COR extra assistentie nodig had inzake administratieve ondersteuning. Sindsdien wordt alles van de opmaak van facturen over het inboeken van inkomende facturen tot het contact met het sociaal secretariaat en de loonsadministratie uitbesteed aan Borgn. Dat loopt allemaal vlot, dus de keuze voor een administratieve partner voor Samyn Wonen wees zichzelf uit.”
Vanwaar de nood aan een administratieve partner?
“Borgn verlicht een deel van mijn persoonlijk takenpakket. Ik had het gevoel dat ik niet meer tot de dingen toekwam die ik eigenlijk wou doen. Verder is het voor mij als zelfstandige een vorm van back-up. Stel dat ik om welke reden dan ook uit zou vallen, zou niemand op de hoogte zijn van mijn boekhouding of van welke facturen er al dan niet betaald zijn. In die zin geeft samenwerken met Borgn me een bepaalde zekerheid.”
Welke taken neemt Borgn zoal over?
“Onder meer de inkomende facturen en het afpunten en klaarzetten van betalingen worden voor mij geregeld, waarna ik enkel nog dien te valideren. Op die manier heb ik veel meer tijd om me toe te spitsen op marketing en sales: geen onbelangrijke taken in mijn business.”
Wat vind je van onze manier van werken?
“De flexibele service is voor mij de perfecte oplossing. Annelies van Borgn komt wekelijks langs om de administratie in orde te brengen. Is er minder te doen, dan schikt ze haar planning daarnaar. Zo fluctueert mijn kost naargelang de workload die er is.
Mijn dossier is ook bekend bij een tweede contactpersoon bij Borgn. Dat stelt me gerust dat er steeds continuïteit in de samenwerking zal zijn. Ik ben zeer tevreden dat ik hun diensten heb ingeschakeld en wie weet: misschien vertrouw ik in de toekomst nog meer taken aan hen toe.”
Net als David een beroep doen op onze administratieve diensten? Let’s meet! Contacteer ons voor een vrijblijvende afspraak.