Naast de boekhoudkundige ondersteuning en de loon- en personeelsadministratie kan Borgn u nog in tal van andere administratieve taken ondersteunen. Ik geef u graag een lijst van de verschillende mogelijkheden mee.
Administratieve ondersteuning: een opsomming
Administratie is er in elk bedrijf: afhankelijk van de grootte van uw bedrijf en van uw sector wordt u met meer of minder administratieve taken geconfronteerd. Als gediplomeerd bouwkundig tekenaar is Borgn thuis in de wereld van architecten en bouwbedrijven, waardoor de administratieve ondersteuning voor deze sectoren heel ver kan reiken. Maar ook voor andere sectoren kan Borgn heel wat betekenen. Ontdek het hieronder.
Digitalisering van uw administratie
Borgn loves digital. We vermijden zoveel mogelijk papier – enkele voordelen van een digitaal archief leest u in mijn blogpost over privé-administratie – en gaan helemaal de digitale toer op. Wij zullen dan ook proactief voorstellen om uw administratie zoveel mogelijk te digitaliseren voor een efficiëntere administratie:
- Verzekeringspolissen
- Notariële aktes
- Contracten met leveranciers en partners
- Personeelsdossiers
- Verkoopdossiers
- …
Kostenbesparing door prijsvergelijkingen te maken
Vermoedt u dat u teveel betaalt voor uw verzekeringen, telefonie, energie, kantoormateriaal…? Borgn maakt prijsvergelijkingen bij minimum drie verschillende leveranciers. Op die manier kan u uw vaste kosten soms voor een aanzienlijk bedrag verlagen.
Ondersteuning bij subsidieaanvragen
Doet u een beroep op een consultant voor advies? Of volgt uw personeelslid een opleiding? Dan loont het de moeite om te checken of de consultant of opleidingsverstrekker erkend is door de KMO-portefeuille. Borgn doet dit voor u en zorgt meteen ook voor de subsidieaanvraag en de opvolging van de betaling via de KMO-portefeuille.
Kan Borgn u helpen met een van bovenstaande zaken of heeft u een andere administratieve taak die u wenst uit te besteden? Contacteer mij gerust voor meer informatie of een vrijblijvende offerte.