Uw administratie verlichten door bepaalde taken uit te besteden? Daarvoor bent u bij Borgn aan het juiste adres. In tegenstelling tot andere administratieve freelancers, doen wij niet aan outsourcing maar werkt ons hele team mee aan elk klantendossier. Ook hulp bij uw administratie nodig? We lichten onze unieke werkwijze graag verder toe.
Misschien dacht u dat Borgn externe medewerkers inzet bij verschillende bedrijven maar dat is een verkeerde opvatting. Waar in onze sector vaak aan outsourcing gedaan wordt, werkt Borgn met een vast team van zeven administratie-experten. Onze succesformule? Eén toegewijde beheerder verzorgt de coördinatie van elk dossier en wordt achter de schermen ondersteund door andere medewerkers binnen het team. Deze aanpak stelt ons in staat om het werk naadloos te ‘borgen’, zelfs in het geval van tijdelijke afwezigheid door bijvoorbeeld ziekte. Op die manier blijven we te allen tijde operationeel en kunnen we de continuïteit van onze dienstverlening waarborgen.
Hoewel we onze werkwijze afstemmen op de noden van de klant, zijn er steeds een aantal stappen die we volgen bij de opstart en uitvoering van elk dossier.
1. Intakegesprek
First things first! We maken kennis met u en uw onderneming zodat we gericht kunnen nagaan op welk vlak we u best kunnen ontzorgen. Uw specifieke verwachtingen en beschikbare budget voor uitbesteding worden afgetoetst. Op basis daarvan kunnen we de workload inschatten en uw dossier opnemen in onze teamplanning.
2. Aanstelling dossierbeheerder
Beschikbaarheid en affiniteit met uw sector bepalen wie binnen ons team aangeduid wordt als uw dossierbeheerder. Bij opstart van uw dossier wordt de betreffende persoon aan u voorgesteld en zal die zich uitgebreid inwerken in uw activiteiten en administratieve systemen.
3. Uitvoering inhouse of op verplaatsing
De uitvoering van uw administratieve taken verloopt zoals u dat wenst, of zoals dat praktisch het haalbaarst is. Is het bijvoorbeeld omwille van uw erp-systeem makkelijker dat uw dossierbeheerder één of meerdere dagen meedraait in uw bedrijf? Of vallen de taken vanop afstand uit te voeren? Wij passen ons aan aan de situatie.
4. Bijsturing op kalme of drukke periodes
We werken met zoveel medewerkers op een dossier als de werklast die het vereist. Maakt uw onderneming een drukke periode mee waardoor er meer administratieve taken te verwerken zijn? Dan zetten wij uiteraard een extra collega in om u de nodige ondersteuning te bieden.
Ook op kalmere momenten rekent u op die flexibiliteit. Bij Borgn wordt er geen mininimum-afname van uren verwacht. Heeft u even minder nood aan onze diensten, dan sturen wij zonder probleem bij. U mag dus uitgaan van een kostenefficiënte samenwerking.
5. Ruimte voor feedback
Wij begrijpen dat uw administratieve noden veranderen naargelang uw onderneming groeit. Zijn er extra taken die u graag door ons opgevangen ziet? Borgn staat steeds open voor vragen en feedback. Daarnaast mag u uitgaan van proactief advies omtrent de optimalisatie van uw administratiesysteem doorheen onze samenwerking.
Hulp bij uw administratie nodig én fan van onze aanpak? Contacteer ons ons om na te gaan wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen.