Ons team

Uw allround administratieve ondersteuning

Over Borgn

Borgn.
Een afgeleide van borgen.
Want wij zorgen dat uw papierwerk in orde wordt gebracht. En blijft.

Borgn.
Een eiland in Zweden.
Want wij houden van samenwerking, maar kunnen perfect zelfstandig aan de slag.

Borgn.
Met een afgekapte `n.
Want in ons werk herkent u meteen de typische West-Vlaamse ijver en plichtsbewustheid.

Borgn.
Uw garantie op gemoedsrust. Dát is Borgn.

Maak kennis met ons team

Administratie en boekhouding: het is niet aan iedereen besteed. Borgn betekent graag een ontzorgende factor voor bedrijven en kmo’s die niet meteen blij worden van opvolging, facturatie en cijfertjes. Ons team vangt uw administratief werk en boekhoudkundige taken flexibel op, waar en wanneer nodig. Met heel wat ervaring in huis en een uitgebreide kennis van digitale administratietools en boekhoudprogramma’s, rekent u bij ons op een efficiënte aanpak en snelle inwerking.

Borgn groeide van de drive om bedrijfsprocessen te optimaliseren bij bezielster Maaike Behaegel uit tot een succesverhaal in volle bloei. Intussen geeft een team van administratieve talenten een gezicht aan ons kantoor. Maak kennis met de brainiacs achter Borgn!

Maaike Behaegel

Maaike is Borgns leading lady. In 2018 besloot ze voluit voor haar zelfstandige droom te gaan en haar oog voor organisatie en procesoptimalisatie in te zetten voor bedrijven. Dankzij haar uitvoerige kennis van Microsoft 365 zet ze een administratieve structuur op binnen uw bedrijf, waardoor u dankzij Borgns opleidingen straks zelf met een gestructureerd systeem aan de slag kan. Waar ze al die energie vandaan haalt? Uit wekelijkse workouts en de occasionele loopwedstrijd. Met ‘BHGL by Borgn’ organiseert ze  sportieve evenementen, gekoppeld aan goede doelen.

Annelies Delaere

Administratief medewerker
+32 473 42 19 07 | annelies@borgn.be

De afwisseling in opdrachten en boeiende klanten vormen de voornaamste drijfveren voor Annelies.

Annelies zorgt ervoor dat alle aankoopfacturen van diverse klanten tijdig betaald worden en verkoopfacturen worden opgemaakt. Zij beheert o.a. de (persoonlijke) agenda’s van onze klanten, plant taken en afspraken in en houdt de opvolging ervan nauwlettend in de gaten.

Ook zijn werfmeldingen, structuur brengen binnen een bedrijf en de algemene coördinatie over alle klanten heen dagelijkse kost voor haar.
Dat ze een administratieve duizendpoot is die van aanpakken weet, bewijst ze als lid van de ouderraad en Femma Iz@belle. Ook tegen een potje tennis zegt ze geen nee!

Ulriche Buyse

Administratief medewerker
+32 477 85 42 42 | ulriche@borgn.be

Ulriche is even punctueel als rechtdoorzee in haar job. Die aanpak hanteert ze bij de boekhoudkundige ondersteuning van onze klanten, ter plaatse of vanuit de Borgn backoffice. Van opvolgwerk voor boekhoudkantoren tot facturatie en domeinnamen controleren, het ontbreekt Ulriche niet aan variatie. Verder maakt ze contracten op (denk maar aan arbeidsovereenkomsten en huurcontracten) waarbij ze haar juridische achtergrond goed kan benutten. Met twee jonge dochtertjes maakte ze zich het multitask-leven gelukkig al meester.

Johan Vandewiele

Administratief medewerker
johan@borgn.be

Als boekhouder-fiscalist van opleiding weet Johan zijn mannetje te staan in de administratiewereld. Zijn jarenlange ervaring bij bankgroep Argenta maakte van hem een virtuoos in het inboeken van facturen in Exact Online en updaten van boekhoudingen. Deze zaken behoren dan ook tot zijn dagelijkse taken. Deze ingetogen maar hardwerkende West-Vlaming is ook na de werkuren erg bedrijvig. Dan jogt, fietst en mountainbiket Johan erop los.

Katelijne Brengman

Administratief medewerker
katelijne@borgn.be

Met meer dan 25 jaar ervaring achter de kiezen heeft administratie geen geheimen meer voor Katelijne. Ze overziet het mailverkeer en de boekhouding van verschillende klanten en is gespecialiseerd in de verhuur van kantoren. Huurovereenkomsten opmaken, facturen uitsturen en de jaarlijkse indexatie regelen: Katelijne ontfermt zich over het hele verhaal.

Even gedreven in haar werk als in genieten van het leven, vult ze haar vrije tijd met gezinsuitstapjes, badminton en etentjes met vriendinnen.

Daniela Chistol

Administratief medewerker in opleiding
daniela@borgn.be

Daniela is goed in én gek op cijfers. Ze neemt een gevarieerd takenpakket voor haar rekening. Kasboeken en verkoop- en aankoopfacturen: die zijn voor Daniela dagelijkse kost. Verder behoudt ze ook op kantoor het overzicht door bestellingen op te volgen, de post te sorteren, enz. Kortom, Daniela is praktisch ingesteld en zet dit talent in om Borgn op wieltjes te laten lopen. 

Wim De Kimpe

Administratief medewerker
wim@borgn.be

Dat hij bedreven is in structuur brengen, bewees Wim als productieplanner bij koekjesfabrikant Jules Destrooper. Op zoek naar meer flexibiliteit in z’n job, vervult hij vandaag een resem aan administratieve taken voor de klanten van Borgn. Cijfers verwerken, mailboxen beheren en facturen inboeken, doet hij met het grootste gemak én veel goesting vanuit de stad waar hij geboren en getogen is: Roeselare.

Als vader van tweelingdochters heeft Wim vaak z’n handen vol. Vindt hij toch een gaatje, dan haalt hij graag de koersfiets van stal voor een ritje in de Westhoek. Daarnaast is hij achter de schermen actief bij een toneelvereniging en gaat hij graag een hapje eten in goed gezelschap.