Zoekt u een administratief medewerker in Ardooie? Reken op Borgn!

Zoekt u momenteel naar een administratief medewerker in de regio Ardooie? Dan heeft Borgn wellicht de perfecte oplossing voor u!

Waarom Borgn kiezen als uw administratief medewerker in Ardooie

Bij Borgn krijgt u één toegewijde dossierbeheerder toegewezen, maar profiteert u tegelijkertijd van de expertise van een heel team. Onze collega’s hebben allemaal hun eigen specialisaties en delen graag hun kennis ten behoeve van de klant. We zijn vertrouwd met diverse sectoren, zodat u zich volledig kunt focussen op uw kernactiviteiten.

Borgn werkt op freelance basis, wat diverse voordelen voor u met zich meebrengt. U kunt zelf bepalen hoeveel uur ondersteuning per week of maand u nodig heeft, zonder vast te zitten aan een parttime of fulltime contract. Bovendien krijgt u direct toegang tot een ervaren en goed opgeleide professional, zonder zelf te hoeven investeren in hun opleiding.

Daarnaast is Borgn een moderne onderneming die goed thuis is in digitalisatie. We kunnen uw digitale boekhouding beheren en zelfs uw bestaande administratie digitaliseren. Door integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel zult u efficiënter en comfortabeler kunnen werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, het hart van West-Vlaanderen, maar we zijn actief in de hele provincie. Zeker als u op zoek bent naar een administratief medewerker in Ardooie, op een boogscheut van Roeselare, kunt u probleemloos bij ons terecht.

Hoe Borgn uw administratie beheert

Omdat elke klant uniek is, biedt Borgn een aanpak op maat. Toch zijn er enkele aspecten die in elke samenwerking terugkomen. Hieronder lichten we ze graag toe.

Allereerst nemen we de tijd om uw onderneming goed te leren kennen. Zo kunnen we uw behoeften en verwachtingen beter inschatten en uw budget begrijpen. Dit stelt ons in staat om de toekomstige workload te bepalen. Vervolgens bepalen we binnen ons team wie het meest geschikt is om u als dossierbeheerder te ondersteunen, waarbij affiniteit met uw sector een belangrijke rol speelt.

Tijdens de samenwerking geniet u van zowel ontzorging als flexibiliteit. U kunt kiezen voor in-house ondersteuning of de mogelijkheid dat de dossierbeheerder op afstand werkt. Of er nu een drukke of rustige periode is waarin u tijdelijk meer of minder hulp nodig heeft, wij zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking en passen ons met plezier aan.

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Ardooie

Interesse in een samenwerking met Borgn als administratief medewerker in Ardooie? Neem dan gerust contact op met ons team. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek vertellen we u graag meer over onze diensten en ontdekken we samen hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u zelf op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? We horen ook graag van u, want momenteel hebben we een openstaande vacature. Sluit u aan bij ons ambitieuze team en wellicht tot snel!