Zoekt u een administratief medewerker in Izegem? Reken op Borgn!

Bent u op zoek naar een administratief medewerker in de regio Izegem? Dan kan Borgn wellicht iets voor u betekenen!

De voordelen van Borgn als administratief medewerker in Izegem

Bij Borgn krijgt u weliswaar één dossierbeheerder toegewezen, maar u profiteert van de expertise van een volledig team. Onze collega’s hebben diverse specialisaties en delen hun kennis graag met u. We zijn thuis in verschillende sectoren, zodat u zich volledig kunt richten op uw core business.

Borgn werkt op freelance basis, wat verschillende voordelen oplevert. U bepaalt zelf hoeveel uren per week of per maand u ondersteuning nodig heeft, zonder gebonden te zijn aan een parttime of fulltime contract. U krijgt direct een ervaren en goed opgeleide kracht zonder dat u zelf hoeft te investeren in opleiding.

Als moderne onderneming is Borgn sterk in digitalisatie. We kunnen uw digitale boekhouding beheren of uw bestaande administratie digitaliseren. Met integraties van uw online bank, CRM-software en webwinkel zult u efficiënter en comfortabeler kunnen werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, in het hart van West-Vlaanderen, maar actief in de hele provincie. U kunt dus bij ons terecht voor een administratief medewerker in de regio Izegem en elders in de provincie.

Hoe Borgn uw administratie beheert

Elke klant is uniek, en daarom biedt Borgn een aanpak op maat. Sommige elementen keren echter bij elke samenwerking terug, die we graag toelichten.

Allereerst nemen we de tijd om uw onderneming goed te leren kennen, zodat we kunnen inschatten hoe we u het beste kunnen ondersteunen. Dit houdt in dat we de verwachtingen en het beschikbare budget begrijpen, wat ons helpt de toekomstige workload te bepalen. Vervolgens bekijken we wie binnen ons team het meest geschikt is om als dossierbeheerder op te treden, waarbij affiniteit met uw sector een belangrijke rol speelt.

Gedurende de samenwerking geniet u niet alleen van uitgebreide ondersteuning, maar ook van flexibiliteit. Zo kan de dossierbeheerder in-house ondersteunen of op afstand werken. Of het nu om drukke of kalme periodes gaat waarin meer of minder hulp nodig is, wij zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking en passen ons met plezier aan.

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Izegem

Geïnteresseerd in samenwerking met Borgn als administratief medewerker in Izegem? Neem contact op met ons team voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We vertellen u graag meer over onze diensten en hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u zelf op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? We horen graag van u, want er is momenteel een openstaande vacature die u de kans biedt ons ambitieuze team te versterken. Tot binnenkort!