Zoekt u een administratief medewerker in Torhout? Reken op Borgn!

Heeft u momenteel behoefte aan een administratief medewerker in de regio Torhout? Dan kan Borgn zeker iets voor u betekenen!

De voordelen van Borgn als administratief medewerker in Torhout

Bij Borgn krijgt u één dossierbeheerder toegewezen, maar profiteert u van de collectieve kennis van een volledig team. Onze medewerkers hebben uiteenlopende specialisaties en delen hun expertise graag ten behoeve van de klant. We zijn actief in diverse sectoren en zorgen ervoor dat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten.

Borgn werkt op freelance basis, wat voordelige consequenties voor u heeft. U bepaalt zelf hoeveel uren per week of per maand u ondersteuning nodig heeft, zonder vast te zitten aan een deeltijds of voltijds contract. Daarnaast krijgt u direct een ervaren en goed opgeleide kracht, zonder dat u hoeft te investeren in hun opleiding.

Als moderne onderneming is Borgn goed thuis in digitalisatie. Wij kunnen uw digitale boekhouding beheren of uw bestaande administratie digitaliseren. Met integraties met uw online bank, CRM-software en webwinkel kunt u efficiënter en comfortabeler werken.

Borgn is gevestigd in Roeselare, in het hart van West-Vlaanderen, maar is actief in de hele provincie. U kunt bij ons terecht als u een administratief medewerker zoekt in de regio Torhout en elders in de provincie.

Hoe Borgn uw administratie beheert

Elke klant is uniek en daarom biedt Borgn een maatgerichte aanpak. Er zijn echter enkele elementen die in elke samenwerking terugkomen. We geven u graag wat meer uitleg.

We nemen eerst de tijd om uw onderneming goed te leren kennen, zodat we begrijpen hoe we u het beste kunnen ondersteunen en de verwachtingen en het beschikbare budget leren kennen. Zo kunnen we de toekomstige workload inschatten. Vervolgens bepalen we binnen ons team wie het meest geschikt is als uw dossierbeheerder, rekening houdend met affiniteit voor uw sector.

Tijdens de samenwerking geniet u van uitgebreide ontzorging en flexibiliteit. U kunt kiezen voor in-house ondersteuning of voor een dossierbeheerder die op afstand werkt. Of u nu te maken heeft met drukke of kalme periodes, wij zorgen voor een kostenefficiënte samenwerking en passen ons graag aan uw behoeften aan.

Samenwerken met Borgn als administratief medewerker in Torhout

Heeft u interesse om met Borgn samen te werken als administratief medewerker in Torhout? Neem dan contact op met ons team. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek leggen we onze diensten graag verder uit en ontdekken we samen hoe we uw administratieve lasten kunnen verlichten.

Bent u daarentegen op zoek naar een nieuwe uitdaging als administratief medewerker? Ook dan horen we graag van u. Momenteel hebben we namelijk een openstaande vacature waarmee u ons ambitieuze team kunt versterken. Tot snel!