Reken op Borgn voor uw boekhouding in Brugge

Hulp nodig bij uw boekhouding in regio Brugge? Dan bent u bij Borgn aan het juiste adres. Wij helpen u graag verder met al uw boekhoudkundige administratie en zorgen ervoor dat u steeds helemaal bijblijft.

 

Ontdek de voordelen van een digitale boekhouding

Bij Borgn zijn we voorstanders van een digitale boekhouding, zodat u altijd en overal toegang heeft tot al uw belangrijke documenten. Niet alleen heeft u alle informatie steeds bij de hand, maar deze software kan ook soepel geïntegreerd worden met uw online bank, webwinkel en CRM-software. Door een koppeling met de boekhoudsoftware van uw boekhouder, kan deze zelfs automatisch alle inkomende en uitgaande facturen verwerken. Handig, toch?

Een digitale boekhouding zorgt voor meer automatisering, wat tijd bespaart. Bovendien is het een ideale oplossing om in te spelen op de stijgende vraag naar thuiswerken, aangezien de volledige boekhouding ook thuis toegankelijk is. Als u Borgn inschakelt voor uw boekhouding in Brugge, maken wij niet alleen gebruik van de bestaande infrastructuur, maar helpen we ook actief bij het implementeren van een digitale boekhouding binnen uw bedrijf.

 

Wat doet Borgn precies voor uw boekhouding in Brugge?

Borgn streeft naar maximale ontzorging voor alle klanten. Dit betekent dat uw boekhouding in Brugge tot in de puntjes wordt voorbereid, zodat u alleen nog uw definitieve goedkeuring hoeft te geven. Vervolgens kan uw boekhoudkantoor efficiënt aan de slag met de verstrekte informatie. Enkele concrete voorbeelden van onze dienstverlening? We verzamelen uw aankoopfacturen, vragen ontbrekende facturen op bij leveranciers, scannen alle inkomende facturen, houden ze digitaal bij of boeken ze direct in met uw boekhoudsoftware. Daarnaast zetten we uw betalingen klaar via online banking en leveren we een overzicht van alle betaalde facturen.

Ook voor uw verkoop biedt Borgn een meerwaarde. Wij kunnen de verkoopfacturen opmaken en netjes bewaren. We registreren ook betalingen van uw klanten, zodat u steeds het overzicht behoudt, en volgen onbetaalde facturen nauwgezet op. Kort samengevat, biedt Borgn een allesomvattende service voor uw boekhouding in Brugge. Wilt u echter slechts een deel van deze taken aan ons uitbesteden, dan is dat uiteraard perfect mogelijk. Daarnaast kunt u onze boekhoudkundige ondersteuning aanvullen met algemene administratie, loon- of personeelsadministratie.

 

Waarom samenwerken met Borgn?

Borgn bestaat uit een hecht team van diverse professionals met een hart voor administratie en boekhouding. Als klant krijgt u een toegewijde beheerder toegewezen, met de wetenschap dat deze persoon kan terugvallen op een sterk team. Wij kiezen een beheerder die affiniteit heeft met uw sector en daardoor ideaal is voor de job. Tegelijkertijd kan deze beheerder een beroep doen op de specialisaties van collega’s binnen Borgn.

Borgn is gevestigd in Roeselare, maar biedt boekhoudkundige ondersteuning in heel West-Vlaanderen. Ook voor uw boekhouding in Brugge kunt u dus op ons rekenen. Hoe de samenwerking er precies uitziet, bepalen we in onderling overleg. Ondersteuning vanop afstand of een beheerder die binnen uw bedrijf meedraait? Extra hulp nodig tijdens een piekperiode? Wij zijn flexibel om u de best mogelijke service te bieden.

Hulp nodig bij uw boekhouding in regio Brugge? Aarzel dan niet langer en neem vandaag nog contact op met Borgn. We spreken u graag binnenkort!