Hulp nodig bij uw boekhouding in Roeselare? Reken op Borgn!

Heeft u hulp nodig bij uw boekhouding in de regio Roeselare? Dan bent u bij Borgn aan het juiste adres. Wij staan klaar om u te ondersteunen bij al uw boekhoudkundige administratie en zorgen ervoor dat u steeds volledig up-to-date blijft.

 

Ontdek de voordelen van een digitale boekhouding

Bij Borgn promoten we een digitale boekhouding, waardoor u altijd en overal toegang heeft tot al uw belangrijke documenten. Naast het gemak van constante toegankelijkheid, kan deze software eenvoudig gekoppeld worden aan uw online bank, webwinkel en CRM-software. Door integratie met de boekhoudsoftware van uw boekhouder kunnen inkomende en uitgaande facturen zelfs automatisch worden ingeboekt. Handig, toch?

Een digitale boekhouding zorgt voor meer automatische processen, wat tijd bespaart. Daarnaast is het een ideale oplossing voor de groeiende behoefte aan thuiswerken, omdat de volledige boekhouding ook vanuit huis geraadpleegd kan worden. Wilt u Borgn inschakelen voor uw boekhouding in Roeselare, dan gebruiken we niet alleen de bestaande infrastructuur. Wij kunnen u ook proactief helpen met de implementatie van een digitale boekhouding binnen uw bedrijf.

 

Wat doet Borgn precies voor uw boekhouding in Roeselare?

Borgn streeft naar maximale ontzorging voor alle klanten. Dit houdt in dat uw boekhouding in Roeselare tot in de puntjes wordt voorbereid, zodat u alleen nog uw finale goedkeuring hoeft te geven. Hierna kan uw boekhoudkantoor moeiteloos verder met de aangeleverde informatie. Enkele specifieke voorbeelden van onze diensten? Wij verzamelen uw aankoopfacturen, vragen ontbrekende facturen op bij leveranciers, scannen en bewaren alle inkomende facturen digitaal of boeken deze direct in met uw boekhoudsoftware. Daarnaast stellen wij uw betalingen via online banking klaar en leveren een overzicht van alle betaalde facturen.

Daarnaast kan Borgn ook een significante meerwaarde betekenen voor uw verkoopprocessen. Wij verzorgen de opmaak van verkoopfacturen, bewaren deze netjes en houden de betalingen van uw klanten bij zodat u altijd het overzicht behoudt. Ook onbetaalde facturen volgen we nauwgezet op. Samengevat biedt Borgn een allesomvattende service voor uw boekhouding in Roeselare. Wilt u echter slechts een deel van deze taken aan ons uitbesteden, dan is dat uiteraard mogelijk. Bovendien kunt u onze boekhoudkundige ondersteuning aanvullen met algemene administratie, loon- of personeelsadministratie.

 

Waarom samenwerken met Borgn?

Borgn bestaat uit een hecht team van diverse professionals, allen met een passie voor administratie en boekhouding. Als klant krijgt u een toegewijde beheerder toegewezen, gesteund door een sterk team. Wij selecteren een beheerder met affiniteit voor uw sector voor optimale dienstverlening, terwijl deze persoon ook kan terugvallen op de specialisaties van collega’s binnen Borgn.

Borgn is gevestigd in Roeselare en levert boekhoudkundige ondersteuning in heel West-Vlaanderen. Wanneer uw bedrijf ook in de regio rond Roeselare gelegen is, spreekt het voor zich dat wij vlot tot bij u kunnen komen. Hoe de samenwerking er precies uitziet, bepalen we echter steeds in onderling overleg. Ondersteuning op afstand of een beheerder die binnen uw bedrijf mee draait? Extra ondersteuning tijdens piekperiodes? Wij stellen ons flexibel op voor de best mogelijke service.

Hulp nodig bij uw boekhouding in de regio Roeselare? Aarzel dan niet langer en neem vandaag nog contact op met Borgn. We spreken u graag binnenkort!