Testimonial: Van tijdelijke hulp tot vertrouwde administratiepartner van Dessauvage

Toen specialist in papier en kantoorbenodigdheden Dessauvage zonder administratieve ondersteuning viel, sprong Borgn in om de continuïteit te garanderen. Een tijdelijke oplossing groeide uit tot een duurzame samenwerking met wederzijds vertrouwen. Zaakvoerder Fien Dessauvage deelt waarom ze fan is van een flexibele administratiepartner!

Fien, jij bent de tweede generatie aan zet bij Dessauvage. Kan je wat meer vertellen over jullie familiebedrijf?

“In 1983 startte mijn vader Geert een bescheiden eenmanszaak in papierwaren en klein kantoormateriaal op. Doorheen de jaren groeide die uit tot een totaalleverancier voor onder meer bedrijven, scholen en openbare besturen. Met mijn mama Ria aan zijn zijde bouwde hij een bedrijf waar persoonlijke service en langdurige klantenrelaties centraal staan. Die waarden dragen we vandaag nog steeds uit.”

Vanwaar de keuze om voor jullie administratie bij een externe partner aan te kloppen?

“Er verdween onverwacht iemand uit ons team die instond voor een groot deel van de administratie. We konden die persoon niet meteen vervangen en hadden dus nood aan een partner die snel kon bijspringen. Gelukkig ken ik Maaike en wist ik dat zij me zou kunnen verderhelpen.

Borgn neemt nu onder andere de voorbereiding van de boekhouding op zich, zorgt voor het verwerken van de lonen en regelt het betalen van aankoopfacturen. Deze ondersteuning laat ons toe volledig te concentreren op onze klanten.”

Welke voordelen biedt de samenwerking met Borgn jullie verder?

“Enerzijds is Borgn een bron van kennis inzake alles wat administratieve flows betreft. Ze denken mee na over hoe we onze administratie nog efficiënter kunnen aanpakken.

Anderzijds zijn ze heel sterk in opvolging en kunnen we gebruikmaken van hun diensten wanneer wij ze nodig hebben. De taken van onze vorige administratieve medewerker worden niet alleen goed maar ook flexibel ingevuld: enkel de uren die nodig zijn worden gepresteerd. Katelijne komt op vaste dagen langs, meestal twee keer per week, afhankelijk van de workload. Soms is dat een paar uur, soms langer – en dat werkt prima.”

Heb je nog tips voor een betere werking?

“Eigenlijk niet. Alles verloopt overzichtelijk en gestructureerd, wat zorgt voor wederzijds vertrouwen. We zien deze samenwerking dan ook echt als iets voor de lange termijn. Ik zou Borgn zonder aarzelen aanbevelen aan andere bedrijven. Ze bieden niet alleen een oplossing, maar denken mee vooruit.”

Uw bedrijf een boost geven dankzij een vlotte administratie? Wij schakelen snel! Neem contact op voor een kennismaking.

Op de hoogte blijven van nieuwe blogs? Schrijf je hier in.